peringatan.... law tgk org mrokok jgn la blajar2 mrokok' aku da beribu kali azam untuk brhenti mrokok tp xdapat jgk!!!

Nie lah ragam2 perokok
Bila tengah-tengah orang ramai lagi lagi pompuan,
dia mula nyala rokok.

Diorang ni jenis tak berapa ada keyakinan diri.
Biasa la kononnya ingat bila hisap rokok nampak bergaya dan macho habis dan mampu mengalihkan perhatian awek ke arah mereka.
Lagi satu, rokok di sini mungkin sebagai alat untuk mengaburi kekurangan yang wujud pada diri.
Mereka beranggapan bahawa orang di sekeliling akan lebih tertumpu kepada gaya mereka menyedut dan menghembus asap rokok daripada memandang gaya mereka berjalan yang seakan-akan membuat hantaran bola ke hadapan.
Ada juga kemungkinan semasa berjalan penampilan diri dirasakan tak kena terutamanya pada bahagian tangan. Tangan tak tahu nak letak dalam kocek ke,
menggengam erat ke, berpeluk tubuh dan sebagainya.
Jadi apabila rokok berada di jari,

segala-galanya terjawab padahal suma 2 hnya anggapan perokok jew...
so peringatan skali lgi jgn mrokok bg yg xpnh mrokok k' dah lah buang duit' wat pnyakit lgi, makruh plak 2.....
law cita sal kburukan ne xkan pnah abis... huhuhu!

Leave a Reply

There was an error in this gadget

About Me

My photo
aku pria simple. yang tidk macam2' hidup yg lurus2' jujur dan setia' baik dan bijak sana' menerima apa adanya' sihat dan jauh dari dadah.

Followers